Offline communicatie voor
het Pandschap

Klant: Het Pandschap
Type: Creatieve copywriting
Samenwerking: Ontwerpbureau Wit
Medium: Brochure en 3-luik

Waarom kiezen voor offline communicatie?

Is offline communicatie dood? Moet je alleen nog mikken op een website en sociale media. God nee, een professionele en creatieve brochure die helder jouw verhaal vertelt, geeft je klanten iets tastbaars en haalt ze over de streep. Natuurlijk hoort daar online zichtbaarheid bij, maar je sociale media kan je na een goed gesprek niet afgeven. Sociale media zijn gemakkelijk, maar ook vluchtig en onvoorspelbaar, terwijl een brochure vertrouwen en standvastigheid impliceert. De juiste balans tussen de twee is de sleutel van een degelijk marketingplan. En dat begrepen Ellen en Stijn maar al te goed.

Samenwerken werkt beter

Een sterke copywriter of grafische ontwerper zoekt altijd naar de gepaste partner. Daarom stond Ontwerpbureau Wit voor mijn deur. Tomas van Wit zocht naar de juiste woorden bij het verhaal van Zeker Verzekerd en dan zit je goed bij mij. Na een uitgebreid gesprek met beiden, ging ik aan de slag en voor we het wisten, lag de brochure bij de drukker. Stijn koos voor drukkerij Boost It Up in Essen. Een drukker die ondertussen bekend staat in de brede regio voor flexibiliteit en klantvriendelijkheid. Dezelfde waarden die Zeker Verzekerd ook onderschrijft.


Vorige Onderbeke & Neirynck
Volgende Child Help

Op zoek naar tekst of de hele mikmak voor jouw bedrijf?