The how-to business blog

Bloggen voor bedrijven

Een stevige rechterhand voor een professionele blog

Wanneer het kriebelt, schrijf ik weetjes over tekst en taal. Leuke tips voor iedereen met een interessegebied in marketing, sales, tekst, wervende woorden en SEO. Broed je zelf op iets nieuws dat je graag deelt met de wereld en zoek je een stevige ruggensteun? CreA.pen helpt ondernemers bij het delen van kennis en expertise.

Tip 1: Hou een open mind. Blijf zoeken naar andere invalshoeken
Tip 2: Zorg voor SEO-geoptimaliseerde en interessante content met een goede leesbaarheid
Tip 3: CTA is je vriend! Laat iedereen weten wat te doen na het lezen van je blog

Nu nog wervende woorden en je creëert blogs die iedereen leest. Geen tijd of simpelweg goesting om heel de dag te schrijven? Geef het woord aan deze copywriter!


Persbericht schrijven

Een persbericht schrijven of laten schrijven? Wat je ook doet, het moet nieuwswaarde bevatten. Journalisten halen het eruit als het interessant en actueel is voor hun lezers....

Lees deze blog

Black Hat SEO

SEO, SEA, Google ranking, meer bezoekers aantrekken op je website, leads. Het internet staat er vol van. Wil je mee op de trein dan trek je de kaart van SEO-optimalisatie. Want al schrijf je nog zo leuk of haalt je copywriter...

Lees deze blog

Woorden die blijven plakken

Nood aan een sterke tekst voor jouw website, blog, artikel, folder, flyer, nieuwsbrief …? Wervende woorden zijn broodnodig als jij jouw doelgroep wenst aan te spreken, verwonderen, motiveren, enthousiasmeren, inspireren, …

Lees deze blog

SEO-optimalisatie

Vernieuwing van je website en teksten, een leuke folder, een boeiend artikel of een mooie brochure. Is SEO echt nodig?

‘Nodig’ is een groot woord.

Lees deze blog

No-nonsense

No-nonsense, een modewoord? Het klinkt cool, maar is het dat ook. Het verschijnt in verschillende teksten alsof het wil zeggen: Kijk naar mij ik ben no-nonsense. Wil je dat wel en wat betekent het eigenlijk?

Lees deze blog

Hoeveel kost dat beestje?

Elke copywriter rekent op zijn manier. Per woord, per opdracht, per uur, per dag. Lees vlug hoe je leert om uit de kluwen van het net te kruipen. Ontdek alle soorten prijzen met voor- en nadelen.

Lees deze blog

Overdaad schaadt

Schrijven met liefde voor de deleteknop. Ga je voor kort en gevat of uitgebreid informatief. Wanneer is te veel te veel en te weinig te weinig?


Lees deze blog

Allebei of toch liever niet

Ben jij een copywriter, een taalpurist of een beetje van allebei? Kan dat? Hetzelfde en toch anders. Prioriteit op creativiteit of correctheid. Maak jouw keuze!

Lees deze blog

Ik wil tekst en beeld!

Liggen de woorden op het puntje van je tong, maar niet op je papier? Trek aan de bel en ik schrijf het op!